Wij hanteren de volgende klachtenprocedure

Controleer bij de levering van de producten, voor verwerking, op juistheid, breuk, schade, kleurverschil en structuurverschil. U dient er rekening mee te houden dat bestratingsmaterialen kleine maatverschillen, structuurverschillen, droogscheuren en kleine onvolkomenheden mag hebben.

Eventuele gebreken dient U direct en voor verwerking kenbaar te maken aan ons. Dit kan door middel van een mail te sturen naar info@steenplaza-zevenbergen.nl of via het contactformulier. Vermeld Uw naam en adresgegevens, uw factuur/ordernummer en beschrijf duidelijk de klacht. Voeg daarbij meerdere foto’s toe. Zonder duidelijke omschrijving en foto’s wordt de klacht niet in behandeling genomen. We beoordelen, samen met de fabrikant, uw klacht en indien deze gegrond is, gaan we proberen om de klacht z.s.m. op te lossen. Verwerking betekend acceptatie zonder enig voorbehoud. Kosten aan derden worden niet vergoed.

Leidt dit, ondanks onze goede bedoelingen, niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.